Självförsvar (hand mot hand och vapen kunskap)

Tagged: 

• This topic is empty.
Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    909terrorman
    Participant

Jag skapar den här tråden med syftet att vi ska kunna dela information om beredskap och kamp. Nu är det nog inte så många som använder hemsidan från Sverige men förhoppningsvis växer den. När det kommer till vapen har ju vårt land begränsningar som gör det lite svårare men jag kan bidra till den tråden med en alternativ lösning:
    3D skrivna vapen. För er som inte känner till: det är ett fenomen som har tagit världen med storm. Man använder sig av 3d skrivare för att forma plast och bilda användbara delar av vapen, oftast är vapnen kanske 80% och resten metall från soptippar. Det har blivit så lätt tillgängligt och billigt, det finns hemsidor som skryter om hur man kan göra de i sitt sovrum. Det går med nästan vilket 3d skrivare och nästan varsomhelst.

Om ni är intresserade att påbörja något sådant kan den här tråden vara en mötespunkt för oss svenskar, där vi delar kunskap och hjälper varandra med att hitta resurser för att utföra detta. Den största rörelsen jag hittat är. Deterrence Dispensed. De är en samling av folk som 3d design kunniga och vapen antusiaster. De erbjuder flera av deras designs grattis och har film på när de prövas. De har också en manual på hur man laddar om ny ammonution vilket är vårt ända hopp då man i vårt land har svårt att få tag på ammonution.

Chat/forum: https://chat.deterrencedispensed.com/

Desgins: https://lbry.tv/@Deterrence-Dispensed:2

Har ni mer att bidra till diskussionen får ni gärna göra detta. Undvik också att sprida den här diskussionen för detta är på gränslandet att vara olagligt.

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.

SIGN INTO YOUR ACCOUNT CREATE NEW ACCOUNT

Your privacy is important to us and we will never rent or sell your information.

CREATE ACCOUNT ALREADY HAVE AN ACCOUNT?

FORGOT YOUR DETAILS?

Go up